Çok kahve göğüs ölçüsünü küçültüyor
İsveç'te yayımlanan The Local gazetesinin
haberine göre, ülkenin güneyindeki Lund Üniversitesi'nden Onkolog
Helena Jernstrom, kahve içmenin göğüs ölçüsüne önemli etkisi
olabileceğini belirterek, bu etkinin kadınların yaklaşık yarısında
bulunan bir genin sonucu olduğunu kaydetti.
Günde en az 3 fincan kahvenin kanser riskini
azalttığını hatırlatan Jernstrom, büyük göğüslü kadınlarda daha fazla
meme kanseri teşhisi konulduğu teorisi üzerine bu araştırmayı yaptığını
belirtti. Jernstrom, kahve tüketimiyle göğüs büyüklüğü arasında
doğrudan bağlantı olup olmadığına baktığını ve bu bağlantıyı bulduğunu
söyledi.
Jernstrom ve ekibinin 270 kadın üzerinde yaptığı araştırma, British Journal of Cancer dergisinde yayımlandı.
Etiketler :
|